Ügyfélkapu

Tapasztalataink azt mutatják, hogy egy könyvelőiroda idejének jelentős részét foglalja le az ügyfelek informálása, és a könyvelési dokumentumok beszerzése. Ennek megkönnyítése érdekében létrehoztuk Ügyfélkapu rendszerünket, amely a könyvelőiroda partnerekkel történő kommunikációját segíti. Az ügyfélkapun elérhető az Adónaptár, a Dokumentumok feltöltése és a Hírlevelek funkció is.

Adónaptár

Az adónaptári funkcióval elérhető, hogy ügyfelei többé ne maradjanak le a határidőkről, hiszen ezen keresztül tájékoztatja a partnereit rendszeres fizetési kötelezettségeikről. Mindez a következőképp működik:

  • A rendszerben előre rögzítjük a társasági adó, iparűzési adó, innovációs járulék, áfa, stb. fizetési kötelezettségeket
  • A fizetési határidőt megelőző 10 naptól kezdődően az egyedi beállítások alapján emlékeztető e-mailt kapnak az ügyfelek a fizetési kötelezettségekről
  • Az Ügyfélkapu adónaptárába belépve ügyfelei bármikor meg is tekinthetik a soron következő adó- és járulékfizetési kötelezettségeiket

Dokumentumok fel- és letöltése

A dokumentumok feltöltése funkció segítségével ügyfelei a könyvelési anyagokat gyorsabban adhatják át az iroda részére, ráadásul ezek az anyagok bármikor visszakereshetők is. Így a postázás is elkerülhető, ráadásul a könyvelők e-mail forgalma is csökken, amitől még gyorsabb lesz a kommunikáció.

Ez különösen fontos azoknál az ügyfeleknél, akik a bankkivonatok napi rögzítését, vagy egyéb napi adatszolgáltatást igényelnek. Az ügyfelek által igényelt adatszolgáltatásokat is feltölthetjük az Ügyfélkapura, így azok bármikor visszakereshetők lesznek, és nem is kell újra előállítani és elküldeni őket.

További funkció a sablon dokumentumok feltöltése. Ebben a menüpontban olyan, mindenki által látható és használható dokumentumokat tölthet fel, amelyek az ügyfelek mindennapi munkájához elengedhetetlenek. Ilyen lehet a:

  • Beléptető adatlap
  • Munkaszerződés minta
  • Magángépkocsi használat költségtérítés
  • Kölcsönszerződés minták

Hírlevelek

A hírlevelek funkció segítségével ügyfelei mindig naprakészek lehetnek adózási kérdésekben, vagy bármilyen más, könyvelőirodájával kapcsolatos ügyben.

A fejlesztés előnyei:

  • A munkatársak kommunikációja az ügyfelekkel kevesebb időráfordítást igényel, azonban sokkal hatékonyabb, gyorsabb és pontosabb
  • Ügyfelei egy helyen megtalálják a cégével kapcsolatos összes információt, nem szükséges keresgélniük az e-mailek között