Tapasztalataink azt mutatják, hogy egy könyvelőiroda idejének jelentős részét foglalja le az ügyfelek informálása, és a könyvelési dokumentumok beszerzése. Ennek megkönnyítése érdekében létrehoztuk Ügyfélkapu rendszerünket, amely a könyvelőiroda partnerekkel történő kommunikációját segíti. Az ügyfélkapun elérhető az Adónaptár, a Dokumentumok feltöltése és a Hírlevelek funkció is.
Adónaptár
Az adónaptári funkcióval elérhető, hogy ügyfelei többé ne maradjanak le a határidőkről, hiszen ezen keresztül tájékoztatja a partnereit rendszeres fizetési kötelezettségeikről. Mindez a következőképp működik:
Dokumentumok fel- és letöltése
A dokumentumok feltöltése funkció segítségével ügyfelei a könyvelési anyagokat gyorsabban adhatják át az iroda részére, ráadásul ezek az anyagok bármikor visszakereshetők is. Így a postázás is elkerülhető, ráadásul a könyvelők e-mail forgalma is csökken, amitől még gyorsabb lesz a kommunikáció.
Ez különösen fontos azoknál az ügyfeleknél, akik a bankkivonatok napi rögzítését, vagy egyéb napi adatszolgáltatást igényelnek. Az ügyfelek által igényelt adatszolgáltatásokat is feltölthetjük az Ügyfélkapura, így azok bármikor visszakereshetők lesznek, és nem is kell újra előállítani és elküldeni őket.
További funkció a sablon dokumentumok feltöltése. Ebben a menüpontban olyan, mindenki által látható és használható dokumentumokat tölthet fel, amelyek az ügyfelek mindennapi munkájához elengedhetetlenek. Ilyen lehet a:
Hírlevelek
A hírlevelek funkció segítségével ügyfelei mindig naprakészek lehetnek adózási kérdésekben, vagy bármilyen más, könyvelőirodájával kapcsolatos ügyben.
A fejlesztés előnyei: